Hatarattskrivarubriksåjagskriverbaradethär

Hola! Nu är jag hemma på Island igen jag har precis vart o tränat . Jag borde ha styrketränat men pallade verkligen inte :/ så det blev 2 timmar på basketplanen ist. Men det är bra det med. Men om jag håller på såhär så kmr jag verkligen inte komma till landslaget och coachen säger typ bara "get your ass off that chair and start working bitch!" men aa det finns någonstans därinne det har bara inte kommit.. :/ jag blev fett depp när jag kom på flyget inatt för det fanns inga touch screens :( så man behövde låna en sån där PSP för att kolla på film! Fast efter ett tag så snacka jag bara med Klara o hade typ askul! Det va allt nu väntar jag på att pappa kmr hem så får vi se vad som händer i kväll. Hejdå!!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3405620/images/2012/pic_50099b5b9606ee28fd0006b2.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0