I'm tired of feeling like I've been let down.

Halloj! Jag pallar aldrig blogga typ. Händer ändå inget.. Men jag kan säga ändå vad som hänt. Så jag kom hem från Skåne i söndags trevligt o träffa släkten igen. Sen igår så slappade jag hela dagen tills träningen kl 19. Vi har bytt coach från Carro till Frasse, shit vad han körde på oss igår. Men det är väl det vi behöver för att va BÄST! Sen idag har jag inte gjort någonting alls kollade TV hela dagen innan jag stack ut o körde basket i 1 timme, sköt mest. Ingen träning idag. Ganska skönt. Imorn så börjar skolan :( orkar inte. Sen är det fys på kvällen i 45 sen basket andra 45. Det va väl allt! Livet rullar på.. Känns som att jag är i en uppförsbacken men backen måste alltid gå ner förr elr senare. Jag känner mig besviken. MEN imorn ska jag träffa alla sköna männsikor jag saknar fett mke! Sen på torsdag på vi på klassresa till Gotland! Nirr man. Men I will see you some other time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0